SoftNet zdobył kolejną nagrodę w Konkursie Technologicznym za system vBanking

{[description]}

SoftNet zdobył kolejną nagrodę w Konkursie Technologicznym za system vBanking

vBanking, najnowszy system IT stworzony przez naszą Spółkę, zdobył nagrodę „Rekomendację” w kategorii Bankowość w Konkursie Technologicznym Hit Roku 2021 zorganizowanym przez Gazetę Bankową.

vBanking, czyli wirtualny bank, to pierwszy tego typu produkt w sektorze banków spółdzielczych, który pozwala na obsługę wniosków klienta o dostęp do bankowości elektronicznej bez konieczności wizyty w placówce banku spółdzielczego. Jury konkursowe złożone z ekspertów od spraw IT, bankowości i finansów nagrodziło naszą Spółkę za innowacyjność systemu vBanking, która sprawia, że korzystanie z niego jest proste i intuicyjne nawet dla początkującego użytkownika. Wszystkie formalności można załatwić internetowo bez wychodzenia z domu, co w dzisiejszych czasach, jest dla banku i jego klientów niezwykle ważne. Patronat nad konkursem objęło Ministerstwo Infrastruktury, Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Uroczyste wręczenie nagrody miało miejsce 22 czerwca 2021 r. w Warszawie. Nagrodę odebrał Andrzej Data, Prezes Zarządu Spółki SoftNet.

”Bardzo się cieszę, że nasz najnowszy system vBanking zdobył rekomendację Gazety Bankowej. Projektując vBanking chcieliśmy pokazać że bank spółdzielczy to teraz otwarta na zmiany nowoczesna i innowacyjna instytucja oferująca najwyższej klasy rozwiązania IT swoim klientom. Zdobyta nagroda jest dla mnie i dla całego zespołu SoftNet dużym wyróżnieniem i potwierdzeniem wysokiej jakości naszych rozwiązań IT, przez Kapitułę Konkursu Gazety Bankowej” - powiedział Andrzej Data, Prezes Zarządu Spółki SoftNet.

vBanking, to nowoczesna bankowość, która stanowi pomost pomiędzy tradycyjnymi placówkami banków, a bankowością internetową. Dla użytkownika, system jest zawsze dostępny online, oferując mu produkty i usługi dopasowane personalnie do jego potrzeb. Dzięki oprogramowaniu vBanking, potencjalny klient banku, aby np. otworzyć konto, wypełnia jedynie formularz online a jego dane takie jak numer telefonu, adres czy dokument tożsamości są weryfikowane już w trakcie ich wprowadzania do wniosku. Jednocześnie wszystkie dane klientów są starannie zabezpieczone zgodnie z wysokimi standardami obowiązującymi w sektorze bankowym. Rozwiązanie vBanking jest o tyle wygodne, że nie wymaga bezpośredniego kontaktu klienta z pracownikiem banku, a w dobie pandemii, jest to wysoce pożądane. Wniosek można złożyć przez przeglądarkę internetową co pozwala zaoszczędzić czas. Wdrożenie vBanking, czyli zdalnej obsługi wniosków elektronicznych, to prosty sposób na pozyskanie przez każdy bank spółdzielczy nowego klienta bez zmuszania go, do wizyty w placówce banku.

vBanking - korzyści dla banku spółdzielczego:

  • zaistnienie w świecie usług bankowości wirtualnej, która zdobywa coraz większą popularność wśród użytkowników banków,
  • szansa na zdobycie przewagi nad konkurencją,
  • podniesienie jakości oferowanych usług, a co za tym idzie sprawności funkcjonowania,
  • obniżenie kosztów działania,
  • brak konieczności tworzenia nowych placówek banku,
  • możliwość pozyskania nowego klienta przez Internet,
  • szybszy przepływ informacji,
  • nieograniczona przestrzeń do składowania wniosków, porzucenie kosztownych i nie ekologicznych papierowych dokumentów,
  • pewność, że dane klientów są bezpieczne,
  • system daje możliwość wystawienia wielu informacji o produktach oferowanych przez bank.
  • bezpieczeństwo w czasie pandemii - brak kontaktu pomiędzy klientem a pracownikiem banku

vBanking - korzyści dla klienta banków spółdzielczych:

  • dostęp online do usług bankowych24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,
  • gwarantuje bezpieczeństwo i zmniejsza ryzyko ewentualnych pomyłek popełnianych przy wypełnianiu dokumentów,
  • dzięki działaniom online obsługa przebiega szybko i sprawnie, bez wychodzenia z domu,
  • oszczędność czasu,
  • zwiększenie bezpieczeństwa danych,
  • nowoczesne rozwiązanie dające im znacznie więcej swobody działania,
  • eliminuje konieczność przebywania w placówce banku,
  • zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego w czasie pandemii oraz oszczędność czasu.

Przeczytaj więcej na ten temat: vBankingNagrodySoftNet