System Centralny

mobileNet

mobileNet

Użytkownicy wychodzą z założenia, że musi być szybko, wygodnie oraz bezpiecznie.

Smartfony i tablety towarzyszą nam na każdym kroku codziennego życia. Przyzwyczajamy się do załatwiania za ich pośrednictwem coraz większej liczby spraw. Dowodem tego jest fakt, iż już prawie 6 milionów Polaków aktywnie korzysta z aplikacji mobilnych banków, a ich liczba stale rośnie.

Odpowiedzią na te potrzeby jest aplikacja mobilna mobileNet.

Jest to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet) umożliwiające szybki dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych. To idealne rozwiązanie dla osób, które często przebywają z dala od komputera. Jest ona dostępna na urządzenia z systemem operacyjnym Android oraz iOS

Zalety aplikacji

Dlaczego warto mieć aplikację mobileNet?

  • Klient banku może z każdego miejsca zalogować się do swojej bankowości,
  • ma stały dostęp do swoich pieniędzy,
  • wygodnie potwierdzi wszystkie wykonywane operacje,
  • sprawdzi saldo swojego konta, historię wykonywanych operacji i ich szczegóły,
  • sprawdzi wykorzystany limit karty kredytowej,
  • w dowolnym momencie, szybko i bezpiecznie wykona przelew krajowy lub własny,
  • doładuje telefon komórkowy sobie lub innej osobie,
  • na jednym urządzeniu mobilnym może mieć założone kilka profili.

Zalety
dla klienta

 

 

Zalety
dla Banku

Dodatkowe zalety dla Banku

  • Aplikacja buduje wizerunek nowoczesnej instytucji i wzmocnienie marki Banku,
  • posiada prosty, atrakcyjny, idący z duchem czasu interfejs użytkownika,
  • jest dostępna dla użytkowników bez zasięgu sieci GSM (wystarczy dostęp do Internetu poprzez WiFi),
  • jest w pełni personalizowana dla Banku (logo banku, nazwa, kolorystyka itp.),
  • jest personalizowana dla Klienta, który może samodzielnie wybrać, które produkty będą widoczne na jego stronie głównej,
  • zawiera zatwierdzanie regulaminów,
  • jest dostępna 24/7/365.

Bezpieczeństwo


 

 

Czy aplikacja mobileNet jest bezpieczna?

  • Komunikacja między aplikacją a systemem banku jest szyfrowana.
  • Dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym PINem, który jest ustalany podczas parowania urządzenia z kontem (Android, iOS), za pomocą odcisku palca (Android, iOS) lub z wykorzystaniem FaceID (iOS).
  • Zatwierdzanie operacji wykonywanych w aplikacji za pomocą indywidualnego PINu.
  • Aplikacja jest chroniona przed próbami włamania się do niej przez osoby niepowołane gdyż 3-krotne, błędne podanie kodu PIN powoduje jej zablokowanie i konieczność ponownego parowania urządzenia z kontem.
  • Kwota transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej jest ograniczona limitami, które mogą być ustalone przez Bank, jak również przez Klienta.

Bezpieczeństwo
aplikacji


 

Kontakt

Skontaktuj się z nami

@

SoftNet Sp. z o.o.

ul. Pana Tadeusza 8
30-727 Kraków

 tel.: +48 12 68 37 300
fax: +48 12 68 37 311

 e-mail: biuro@softnet.com.pl

Inspektor danych osobowych IODO

Agnieszka Pawlus
iodo@softnet.com.pl