Wirtualny Bank - vBanking

{[description]}

Wirtualny Bank - vBanking

Istnieje wiele sposobów na dotarcie do Klienta oraz przekonania go do dobrej oferty Banku. Trudna sytuacja gospodarcza, którą wywołał koronawirus, znacznie utrudnia bezpośredni kontakt, a tym samym pozyskiwanie nowych Klientów oraz rozwój biznesu. Ograniczenia te wpływają na zmianę dotychczasowych zachowań, przez co Klienci punktów stacjonarnych przenoszą się do sektora on-line. Być może to dobry moment na automatyzację usług oraz rozwój nowych kanałów dystrybucji?

Odpowiedzią na to pytanie jest vBanking, w ramach którego mogą Państwo pozyskać Klientów on-line. Rozwiązanie to jest o tyle wygodne, że nie wymaga bezpośredniego kontaktu - potrzebny jest jedynie dostęp do Internetu. Oprogramowanie pozwala na przyjęcie zweryfikowanego wniosku o bankowosć elektroniczną, a dane Klienta, takiejak numer telefonu, adres e-mail czy dokument tożsamości (dokumenty zastrzeżone) są weryfikowane już w trakcie wprowadzania ich do wniosku. Klient może go złożyć przez przeglądarkę internetową, co pozwala zaoszczędzić czas.

W zależności od przyjętego procesu w Banku oraz jego regulacji wewnętrznych można wprowadzić rożne metody autoryzacji, m.in. poprzez przelew weryfikacyjny z podanego przez Klienta rachunku NRB założonego w innym Banku. 

 

vBanking – dlaczego warto?

  • buduje wizerunek nowoczesnych instytucji i wzmocnienie marki BS,
  • pozwala obniżyć koszty działania,
  • gwarantuje bezpieczeństwo i zmniejsza ryzyko ewentualnych pomyłek,
  • zapewnia Klientom automatyczny dostęp do bankowości elektronicznej,
  • dzięki działaniom online obsługa Użytkownika przebiega szybko i sprawnie,
  • szeroki wachlarz możliwości jakie daje Internet, ułatwia pozyskanie nowego Klienta,
  • system daje możliwość wystawienia wielu informacji o produktach,
  • pozwala pozyskać dane Klientów zainteresowanych produktami bankowymi,
  • posiada prosty, atrakcyjny, idący z duchem czasu interfejs użytkownika,
  • kanał dostępny 24 godziny na dobę.